Next year is the YEAR !



Hai [!] okay new blog k malas nak cerita panjang baca sudahlaaaaaaa . Err next year is the year omg I'll be facing my pmr . T.T teheeeeeee aku takut . K seriously ekceli aku tak sabar nak 2012 n_n sumpah aku tak nak memain lagi uUuUuuu~ . bilik aku tengok la aku buat macam kay atas tuuu makkau dah macam . dah macam .... eee aku geli buku banyak-banyak susun rapat-rapay dah macammm brrrrr --'  k dah .

so next year , Hihi tak nak ahh memain dah k cukup ahh dah jadi ratu pemalas malaya dua tahun berturut-turut . Uollsss bile lagi~ Heheheheh .. n_n .. Aku tak sabar nak sekolah yay sekolah sekolah [!] haha k aku nampak macam berpura-pura ke ? Tak kan :D . and yha Im not stayin' in hostel Hostel kau blaaaaa dari kamus hidupku nyah kau nyahaha . erk . ok Homework belum siap aa canneh nak sekolah eh homework kene hantar time daftar okay sekola aku kenkadang camcibai sikit . Hihi . Okay takpeee  saya tahu cikgu sayang sayaaa :D muahikit* tenenenene .



Ha ! opocot . lagi satu , aku takut ahh nak gi tuisyen sensorang T.T first day suruh abah hantar sampai kelas ahh oh shoo shuwittt kauuuu HAHA . Bytheway , aku geram betul-betul betul geram . macam mane tuu :O okay aku geram ni sebab ni kalau perempuan mengaku yang dia pandai masak kau tak percaya kau cakap dia tipu kau cakap NO NO NO dont lie baybehh , Tapi kalau perempuan cakap dia tak pandai masak ehhhh kau kutuk kau cakap What Kind of girl you are and yeah You know what , kau ni bodoh tau . padanmuke . yelkk aku benci kau Ihetchuuuuu bitchiyy . ok aku penat ahh bye 


assalamualaikum !